Online marketing (e-marketing és e-kereskedelem)

Alapképzés (3 év) - Bachelor’s

  • Tanulmányi terület Menedzsment
  • Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
  • Időtartam 3 év (6 szemeszter)

Az internetes marketing jelenleg az egyik legdinamikusabban fejlődő terület a marketing területén. Ehhez társul az e- kereskedelem hasonlóan dinamikus fejlődése.

E tanulmányi program célja, hogy felkészítse a hallgatókat az internet marketingtevékenységeken keresztüli gyakorlati használatára az online piac alapelveinek elemzésével és különböző e- kereskedelmi projektek hatékony megvalósításával a különböző üzleti területeken.

A hallgatók megismerkednek a marketing virtualizáció kérdésével stratégiai dimenzióban, valamint a vállalkozások versenyének és fenntartható versenyelőnyének különböző folyamataival.

  • Weboldalak mint marketing és e-kereskedelmi eszközök
  • A virtuális térben való versenyzés eszközei
  • Közönségkapcsolatok (PR)
  • E-kommunikáció és közösségi média
  • Marketingtervezés
  • Márka létrehozása
  • Internetes portálok
  • Reklám, marketing és
  • PR ügynökségek
  • A termelésért, szolgáltatásokért, marketingért, értékesítésért és menedzsmentért felelős vállalatoknál
  • Pénzügyi intézményekben
  • Az e-kereskedelem, az internetes marketing és a kiskereskedelem vezetőinek pozícióiban
  • Projektmenedzserek (PM) az online területen
  • Saját vállalkozásokat működtetők

felvételi eljárás

REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN

TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT

  • Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
  • Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
  • Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.

TANDÍJAK

TOVÁBBI SZAKIRÁNYOK

Előző
Következő