PR, márkaépítés, reklám és közösségi média

Alapképzés (3 év) - Bachelor’s

  • Tanulmányi terület Menedzsment
  • Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
  • Időtartam 3 év (6 szemeszter)

Ez a szakirány felkészíti a hallgatókat a márka bevezetésével, létrehozásával és koordinálásával, valamint a stratégia kidolgozásával és a termék- vagy szolgáltatástervezéssel kapcsolatos szakmai tevékenységek végzésére. Az üzleti gyakorlatot és a marketing alapelveit egyaránt lefedi, és olyan készségekkel és ismeretekkel látja el a szakirányt elvégzőket, amelyek segítségével a marketing területén szakemberré válhatnak.

PR – public relations, ez a gyakorlati terület a környezettel/közönséggel való kapcsolattartással foglalkozik.
Branding – a márkaismertség kialakítása egy adott márkáról a fogyasztók fejében megjelenő pozitív kép kialakításával és fenntartásával foglalkozik.
Reklám – meggyőző üzenettel kombinált tájékoztatás
Közösségi média – a fogyasztók figyelmének megnyerése és internetes forgalom generálása a közösségi oldalak segítségével.

  • Internet és mobil marketing
  • Marketingstratégiák a szolgáltatások vonatkozásában
  • Közönségkapcsolatok (PR)
  • E-kommunikáció és közösségi média
  • Társadalmi marketing
  • Márka létrehozása
  • A marketingosztály alkalmazottai
  • Reklámügynökségi alkalmazottak
  • PR részleg dolgozói
  • Termékfejlesztési stratégák
  • Termékmenedzserek
  • Promóciós osztályok
  • PR-ügynökségek
  • Rendezvények szervezéséért felelős részleg

felvételi eljárás

REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN

TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT

  • Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
  • Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
  • Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.

TANDÍJAK

TOVÁBBI SZAKIRÁNYOK

Előző
Következő