Nemzetközi üzlet és marketing MSC

MESTERKÉPZÉS (2 ÉV) - MASTER’S

  • Tanulmányi terület Menedzsment
  • Tanulmányok módja Nappali és távoktatás
  • Időtartam 2 év (4 szemeszter)

A nemzetközi üzlet és marketing szakirány a különböző országokból és kultúrákból érkező ügyfelek megismerésére és megértésére összpontosít. A hallgatók elsajátítják a szükséges kompetenciákat ahhoz, hogy a nemzetközi üzleti életben vezetői pozíciót töltsenek be.

 

A specializáció elvégzése után a végzettek képesek lesznek a nemzetközi piac különböző környezeti feltételei között tevékenykedni. A specializáció a nemzetközi üzleti menedzsment, a stratégiai menedzsment, az üzletszervezés, az ügyfélkapcsolat- menedzsment, valamint a marketing és az értékesítés területéről származó ismeretek elsajátítására készít fel.

  • Nemzetközi üzlet
  • Integrált marketingkommunikáció
  • Közönségkapcsolatok (PR)
  • Nemzetközi marketing
  • Marketing tervezés
  • Márka létrehozása
  • Saját üzleti tevékenység a nemzetközi piacon
  • Külfölddel együttműködő vállalkozások
  • Kereskedelmi és kereskedelmi kamarák
  • Nemzetközi vállalatok
  • Nemzetközi csoportvezetők
  • Külkereskedelmi tárgyalók
  • Külföldi együttműködési osztályok vezetői
  • Tanácsadó cégek

felvételi eljárás

REGISZTRÁLJ AZ ONLINE FELVÉTELI ELJÁRÁSBAN

TELJESÍTSD A FELVÉTELI ELJÁRÁS LÉPÉSEIT

  • Készítsd elő a szükséges dokumentumokat.
  • Juttasd el hozzánk az aláírt dokumentumokat és a szükséges csatolmányokat a megadott határidőn belül.
  • Egyenlítsd ki a tandíj vonatkozó összegét a megadott határidőn belül.

TANDÍJAK

TOVÁBBI SZAKIRÁNYOK